Klachten

Mocht je onverhoopt een klacht hebben dan willen wij je graag zo snel mogelijk voorzien van een reactie en de klacht proberen op te lossen. Voor een juiste klachtenafhandeling verzoeken wij een e-mail te sturen naar klachten@kids2bie.nl. Wij nemen binnen 24 contact met je op betreffende de vervolgstappen

Wat meld u in geval van een klacht

Wij vragen de klacht zo goed mogelijk te omschrijven naar ons zodat wij hier zo snel mogelijk op kunnen reageren. Wij vragen je in ieder geval de volgende punten te vermelden:

Naam  

Adres  

E-mailadres  

Telefoonnummer  

Duidelijke omschrijving van de klacht  

De naam van de medewerker of gastouder en/of ouder tegen wie de klacht zich richt.  

De reden waarom je de klacht indient  

Wanneer de klacht is ontstaan  

De omstandigheden en/of aanleiding van de klacht  

Meer informatie over de klachtenafhandeling vind je onder downloads op de gelijknamige pagina